مجتمع اداری تجاری شهاب-ملت1

تهران، خیابان استاد معین

مجتمع اداری تجاری شهاب-ملت1 در زمینی به مساحت 6500 مترمربع در نزدیکی میادین اصلی غرب شهر تهران و فرودگاه بین المللی مهرآباد واقع شده است. دسترسی مجتمع از دو خیابان اصلی استادمعین و بیست و یک متری جی تأمین می گردد که ویژگی منحصر به فردی ایجاد کرده است. کمبود فضاهای اداری تخصصی و مجتمع های بزرگ تجاری همراه با امکانات وسیع فنی و به روز ، همچنین دسترسی مناسب به پارکینگ های تحت کنترل هوشمند ، موفقیت و مزیت این مجتمع در منطقه را تضمین کرده است.

 

آدرس: تهران، خیابان استاد معین

 

کارفرما : شرکت ساختمانی بانک ملت
مدت زمان قرارداد: 30 ماه ؛کاهش یافته به 27 ماه
رسته کاری پروژه: اسکلت پیچ و مهره ای ، ابنیه و نازک کاری ، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی

 

اسکلت ساختمان هایپر استار استاد معین بالغ بر 6200 تن سازه پیچ و مهره ای است و در پوشش نمای ساختمان برای اولین بار در ایران از نمای Fiber Cement Board رنگی بهره گرفته شده و سیستم های PMS و BMS کل مجموعه را کنترل می کند و ساختمان از سیستم سرمایش و گرمایش و کنترل حریق کامل برخوردار می باشد.

 

مجتمع اداری تجاری شهاب-ملت یک متشکل از شش طبقه زیرزمین و دوازده طبقه روی زمین و به مساحت کل 62500 مترمربع می باشد ؛ پنج طبقه پایین مجتمع به پارکینگ با ظرفیت 750 خودرو و فضاهای تأسیساتی مانند موتورخانه ، فضای دیزل ژنراتورها ، اتاق های کنترل و برق تخصیص یافته است. چهار طبقه 1- ، همکف اول و دوم ، فضاهای تجاری مجتمع شامل 131 واحد تجاری با مساحت 20 تا 220 مترمربع را در برگرفته است که علاوه بر فروشگاه های متعدد ، شامل چهار رستوران و مجموعه کافی شاپ ها و یازده فودکورت در بالاترین طبقه و فروشگاه زنجیره ای هایپر استار در زیرزمین 1- می باشد که ترکیب فضاهای تجاری عمومی ، رستوران ها و کافی شاپ و فروشگاه زنجیره ای 1- مجموعه را در منطقه منحصر به فرد و پرجاذبه کرده است. طبقه سوم همراه با بام فضای تجاری به رستوران مستقل دیگری اختصاص یافته است.

 

طبقات چهارم تا یازدهم هایپر استار استاد معین شامل 32 واحد اداری با متراژ های 86 تا 198 مترمربع می باشد که از دید شمال و جنوب برخوردار است. واحدهای شمالی ضمن داشتن منظره کوهپایه جنوبی البرز ، دید فوق العاده ای به میدان و ساختمان برج آزادی و همچنین برج میلاد می دهند و واحدهای جنوبی از دید فرودگاه مهرآباد و باند پروازی آن برخورداری است.

آمار پروژه

موقعیت: موقعیت پروژه : غرب تهران با 62500 مترمربع زیربنا و سطح اشغال 100%
مساحت کل: 62500 مترمربع
ویژگی های پروژه: فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار، واحدهای تجاری، رستوران، کافی شاپ
مدت زمان اولیه پیمان: 30 ماه
وضعیت پروژه: در حال انجام
مجری پروژه: شرکت مهندسی تکناب

همچنین ببینید ...